Magdalena Jacomina Nobel

Vrouwelijk 1907 - 1994  (87 jaar)


 

    » Toon / Toon niet Labels

Opm.: Beweeg uw muis over de afbeelding voor de namen. Klik om een pagina voor elke naam te krijgen.

Bezig...



School met den Bijbel Zuidland 1, 1917

Van links naar rechts, bovenste rij: Jan de Hoog Wzn, Gerrit de Hoog Wzn, Jan de Labije, Arie van Seventer Dzn, Krijn Zevenbergen Mzn, Jan van Buuren.
Van links naar rechts, 2e rij van boven: Mej. P.J. Boodt, Mej. W.F. Hajer, Izak Kraaijenbrink, Wim van Rij Hzn, Maarten vd Hooven Lzn, Leen Overgaauw Czn, Henk Klok, Toon Kraaijenbrink, Arie Overgaauw Czn, Meester R. Hajer.

Van links naar rechts, 3e rij van boven: P. Jongejan Czn, Suus van Meurs, Dirkje Jongejan, Cor Zevenbergen, Pietje Nobel, Sientje Herrewijnen, Geertrui Nobel, Magdalena Nobel, Bas Nobel.

Van links naar rechts, onderste rij: Cor Bosgieter, Teun Kraaijenbrink, Japie de Hoog Wzn, Betje de Hoog Wd, Mina vd Wal, Jaan Zevenbergen, Teuntje Velgersdijk, Jan Velgersdijk, Wim vd Slot, Teun vd Slot.


Eigenaar/BronHVZ
Datum1917
BestandsnaamBijbelschool_1917.jpg
Bestandgrootte265.23k
Dimensies1000 x 668
Verbonden metCornelis Bosschieter; Jan Cornelis van Buren; Robertus Hajer; Willemina Frederika Hajer; Francina Herrewijnen; Elizabeth Klazina de Hoog; Gerrit de Hoog; Jacob de Hoog; Jan de Hoog; Maarten van den Hooven; Dirkje Jongejan; Pieter Jongejan; Hendrik Klok; Antonie Kraaijenbrink; Antonie Kraaijenbrink; Isaac Kraaijenbrink; Jan de Labije; Suzanna Abraha van Meurs; Bastiaan Nobel; Geertruida Nobel; Magdalena Jacomina Nobel; Pietertje Marcelia Nobel; Arie Overgaauw; Leendert Overgaauw; Willem van Rij; Arie van Seventer; Teunis van der Slot; Willem van der Slot; Jan Velgersdijk; Teuntje Velgersdijk; Adriana Cornelia Zevenbergen; Cornelia Adriana Zevenbergen; Krijn Zevenbergen

    » Toon / Toon niet Labels




Webmaster Message

Oude foto's, verhalen en andere documentatie zijn onmisbaar in het behouden van het Zuidlands genealogisch erfgoed. Neem contact op en help ons het Zuidland van vroeger te reconstrueren en te behouden voor de toekomst.